فهرست

اهدا گرنت های ویژه پژوهشی

موسسه ملي تحقيقات سلامت جمهوري اسلامي ايران برای پاسخگویی به وظایف تعیین شده از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص تقویم پیمایش های ملی، دیده بانی، ارزیابی طرح تحول سلامت و پژوهش های کاربردی، آمادگي خود را برای پذيرش طرح هاي پيشنهادي در محورهای تحقيقات "نظام سلامت" و "طرح تحول سلامت" اعلام مي دارد.

با عنایت به استقرار ایستگاه تحقیات سلامت بابل بعنوان یکی از 10 ایستگاه سراسر کشور در استان مازندران و شهر بابل و با توجه به اینکه ریاست این ایستگاه توسط یکی از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل اداره می شود، زمینه مناسبی را برای تسریع روند تصویب و اخذ گرانت فراهم نموده است. لذا مقتضی است این فرصت را غنیمت شمرده و از آن به نحو شایسته استفاده نمایند.

قابل ذکر است :

1) شوراي معين موسسه ملي تحقيقات سلامت در هر ماه جلسه دارد. در هر نوبت، پيشنهادهاي رسيده مطرح و در صورت مناسب بودن براي مراحل بعدي تصويب و عقد قرارداد بر روي آنها اقدام مي شود. لذا توصيه مي گردد در صورتيكه مجري(يان) محترم بعد از مدتي بخواهند پيشنهاد طرح را تهيه نمايند و در آن زمان فرآخوان بعدي موسسه (كه موضوعات به روز مي شود) اعلام نشده باشد،ابتدا اطمينان حاصل نمايند كه برای عنوان پيشنهادي،طرح دیگری پذیرفته نشده باشد.

2) نسخه اصلي بايد به امضاي كليه پيشنهاد دهندگان (مجریان و همکاران اصلی) رسيده باشد که بایستی نسخه اصل آن به آدرس تهران، خيابان انقلاب، خيابان وصال شیرازی، خیابان بزرگمهر، پلاك 70 تحویل گردد. فرم پیشنهاد طرح از صفحه خانگي موسسه ملي قابل دريافت است(http://nihr.tums.ac.ir) که حتماً پس از تکمیل به آدرس nihr.research@tums.ac.ir ارسال گردد.

3) طرح پژوهشي با مشاركت محققان بيش از يك دانشگاه و يا مشاركت بخش هاي مرتبط وزارت بهداشت در اولويت خواهند بود.

4) فراخوان موسسه هرفصل یک بار اعلام می شود. اما نیازهای اعلام شده توسط وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به محض دریافت در سایت موسسه ملی تحقیقات سلامت قابل دسترسی خواهد بود. لذا محققین می توانند به صورت دوره ای از سایت موسسه ملی بازدید نمایند و در صورت علاقه مندی نسبت به فعالسازی RSS

(مخفف "Really Simple Syndication" که گاهاً از آن به "Rich Site Summary" یاد می شود) اقدام نمایند.

5) برای كليه طرح ها، شرح نیاز (RFP: request for proposal ) وجود دارد که در صفحه خانگی موسسه قابل دريافت است. مبلغ درج شده در فراخوان برآورد اولیه از بودجه پیشنهادی است و باید در شرح پیشنهاد طرح، هزینه ها توجیه گردند. توجه اینکه که در شرايط مساوي طرح هايي مصوب می گردند كه هزينه كمتري درخواست كرده باشند.

*توجه: لطفا توجه  فرمایید که فرآیند بررسی یک طرح پیشنهادی پس از دریافت طرح در فرم پیشنهادی موسسه و با درج امضای کلیه طرح دهندگان (مجریان و همکاران اصلی) آغاز می شود.

همکاران میتواند پروپوزال  و فرم RFP تکمیل شده را به آدرس الکترونیک: uyahyapoor@yahoo.com جهت اقدامات لازم ارسال نمایند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر  و عناوين فراخوان در فصل زمستان  به سایت  http://nihr.tums.ac.ir  مراجعه نمایید.